.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آيت الله مصباح خواستار برکناری مشایی شد

س از آنکه بيش از پنجاه تن از نمايندگان مجلس خبرگان، حضور رحيم‌مشائي در دولت را متناسب با منزلت دولت اصولگرا و رئيس جمهوري مكتبي ندانستند، شنیده های خبرنگار انتخاب حکایت از اعتراض آیت ا... مصباح یزدی به دولت دارد.

خبرنگار خبرگزاری انتخاب کسب اطلاع کرد، آیت ا... مصباح یزدی رییس موسسه آموزشی امام خمینی در قم، در دیدار با برخی مقامات دولت، مراتب نارضایتی خود در مورد اظهارات مشایی را به اطلاع رسانده و خواستار برکناری مشایی شده است.

مصباح یزدی در این جلسه، خواستار برکناری فوری مشایی شده و همچنین خواسته تا دولت از خطوط قرمز تخطی نکند.

گفتنی ست، بيش از پنجاه تن از نمايندگان مجلس خبرگان رهبري در حاشيه اجلاسيه چهارم اين مجلس، با امضاي نامه اي بر لزوم رسيدگي به اظهارات اسفنديار رحيم‌مشائي مبني بر "دوستي ايرانيان با مردم اسرائيل" تاكيد كردند.

خبرگان ملت، حضور رحيم‌مشائي در دولت به عنوان معاون رئيس جمهور، رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري و رئيس مركز ملي مطالعات جهاني شدن را متناسب با منزلت دولت اصولگرا و رئيس جمهوري مكتبي ندانستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی علوی 22 شهريور 1387
کو گوش شنوا این آقا سروصدای همه افراد بویژه ایثارگران وجانبازان وخانواده های معزز شهدا را در آورده است آقای ریس جمهور تو دیگه چرا بالاخره صبر مردم حدی دارد ازشما بیش ازاین انتظار میرفت تو که خودرا اصولگرا میدانی ودرخط انقلاب ورهبری میدانی که حقبقتا همین است وجز این انتظار نمیرود چرا؟؟؟؟ میدانم که مسئولین سایت این نوشته را منتشر نمی کنند چون قبلا نیز چنین نوشته ای را درسایت آوردم ولی اقدام نکردید احتمالا ترسیدید.
نا شناس 22 شهريور 1387
فاميل شدن اصولگرايي نميشناسد شايد اعتراض مراد اثر گذارد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.